CFDer er komplekse instrumenter og innebærer høy risiko for at tapene øker raskt grunnet giring. Vennligst merk at 71% av våre privatkundekontoer taper penger når de handler CFDer. Du bør vurdere om du forstår hvordan CFD fungerer og om du har råd til å risikere å tape penger.

Media Center

Bla gjennom våre siste nyheter og pressemeldinger

Trading med CFD har høy risiko og er kanskje ikke egnet for alle.
LCG vinner "Best Forex Fundamental Analysis Provider" på 2016 UK Forex Awards.

LCG er stolt av å kunngjøre at den har blitt tildelt "Best Fundamental Analysis Provider" ved 2016 UK Forex Awards. Den årlige prisutdelingen anerkjenner ekspertise i online forex trading, og er en av de mest ettertraktede arrangementene i bransjen.

Seremonien ble holdt på Holborns fortryllende 600 år gamle middelalderkrypt, og ga deltakerne mulighet til møte kolleger i en koselig, morsom og historisk atmosfære.

Laurence Crosby, handelsdirektør ved LCG kommenterte:

"Å bli tildelt "Best Fundamental Analysis Provider" på UK Forex Award-seremonien er stor ære, og vi er svært takknemlige ovenfor våre kolleger og klienter for den tilliten og støtten de viser oss. Dybden og kvaliteten på vår analyse er en av topp-prioritetene ved LCG. Vi bruker mye tid og energi for å sikre at våre kunder får det aller beste når det gjelder analyse og innsikt. For oss er det et sentralt fokuspunkt ved kontakten med våre forhandlere, og en del av en pågående samtaler som begynner ved registrering og videlikeholdes gjennom kundens handelskarriere. Det er flott at vår innsats blir offentlig anerkjent med en så prestisjefylt pris. Jeg vil gjerne takke hele LCG-teamet for ders bidrag til å gjøre dette mulig."